GruppeRommet



Join the forum, it's quick and easy

GruppeRommet

GruppeRommet

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
GruppeRommet

Dette er et rom for alle som ønsker å treffe nye mennesker

Latest topics

» Minnene strømmet på
Minnene strømmet på EmptyTor Aug 05, 2010 3:51 pm by Lecri

» Mine tanker
Minnene strømmet på EmptyMan Okt 26, 2009 11:38 am by Admin Laila

» Hemma gjord glass (mums)
Minnene strømmet på EmptySøn Aug 30, 2009 12:28 am by Gjest

Affiliates

free forum


    Minnene strømmet på

    avatar
    Lecri


    Antall Innlegg : 2
    Join date : 20.06.2009
    Age : 77
    Bosted : Andenes

    Minnene strømmet på Empty Minnene strømmet på

    Poste  Lecri Tor Aug 05, 2010 3:51 pm

    [bI dag da jeg satt og spiste middag hadde jeg radioen på i bakgrunnen. Plutselig hørte jeg noe som fikk meg til å glemme middagen en stund. Ut fra radioen hørte jeg Johnny Cash synge sangen "A boy named Sue". Sangen bragte fram minner om min mann som var en utmerket tolker av Johnny Cash's sanger og siden jeg liker akkurat den sangen spesielt godt, sang han den ofte for meg mens han spilte gitar til.
    Det er rart hvordan en sang på radioen kan vekke minner og i dette tilfellet gode minner. Jeg er svært glad i sangene til Johnny Cash og da spesielt et par av dem. Har mange gode minner om min mann der han spiller gitar og synger for meg. En sang på radio'n i dag bragte fram disse minnene og fikk meg til å sitte der og ta fram alle de gode minnene. Burde nesten takke nrk fordi de ga meg denne stunden ved middagsbordet i dag. Nå setter jeg på en Johnny Cash plate og hører på den mens jeg reker litt rundt på nettet. Ha en fin ettermiddag og kveld dere.

    Klem fra
    Lecri/Kitt

      Klokken er: Søn Apr 28, 2024 9:55 pm